گزارش قله ورجین
گزارش رویداد ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

۲ دی ۱۴۰۰ (سرپرست حسین فیروزی)

یا حکیم
شروع برنامه: ساعت 5- گردنه قوچک
پایان برنامه: ساعت 17-گردنه قوچک
تعداد افراد: 7 نفر

ساعت ده دقه به 5 همگی به گردنه قوچک رسیده بودیم. حرکت با ماشیت شخصی بود. با تعداد سه ماشین شخصی حرکت کردیم وساعت 5:30 به ابتدای مسیر کوهپیمایی در لواسان رسیدیم. بعد از خواندن نماز صبح حرکت رو آغاز کردیم.  شروع حرکت هوا خیلی سرد بود. بعد از حدود نیم ساعت گروه متوقف شد تا دوستان لایه کم کنند و مسیر رو ادامه بدیم.
همینطور که هوا روشن میشد یهویی گله کل و میش از نزدیکمان گذشت و همگی بسیار شگفت زده شدیم.
نگم واستون از طلوع بینظیر آفتاب. بعد از نیم ساعت یک عقاب زیبا بالای سرمون مانور میداد. واقعا فوق العاده بود. کم کم برفکوبی شروع شده بود و تقریبا تا ساق پا در برف بودیم. بعد از حدود 2 ساعت حرکت وزش باد شروع شد. در گوشه ای از یال کوه که باد کمتر بود محل استقرار در برف ایجاد کردیم و حدود 15 دقه صبحانه خوردیم.
رفته و رفته سرعت باد بیشتر شد اما هوا آفتابی بود. بعد از 4 ساعت ساعت 13 بر فراز قله ورجین بودیم. از اون بالا ارتفاعات البرز مرکزی و دماند زیبا کاملا مشخص بود.
بعد از کمی استراحت برگشتیم و ساعت 16:30 در کنار ماشین ها بودیم.
این برنامه رو بسیار پیشنهاد میکنم به همه عزیزان. خدایا شکرت.

تصاویر مرتبط
موارد مرتبط
گزارش خط الراس پلنگچال به اوسون
گزارش اذغالچال (برنامه 65)
گزارش پارک جمشیدیه (برنامه 78)