کد ۱۷۰۰۰۶
باشگاه ورزشی ایثار
بلوار ابوذر، بین پل پنجم و ششم، خیابان مسلم شمالی، نبش کوچه هانی، باشگاه ایثار
اماکن ورزشی
بدنسازی بدنسازی
کیک بوکس کیک بوکس
فانکشنال فانکشنال
موی تای موی تای
کشتی کشتی
کیوکوشین کیوکوشین
ایروبیک ایروبیک
تی آر ایکس تی آر ایکس
ژیمناستیک ژیمناستیک
زومبا زومبا
کونگ فو کونگ فو
ایرو دنس ایرو دنس
ایرو فیتنس ایرو فیتنس
4d pro ۴d pro
بدنسازی و سونا و جکوزی بدنسازی و سونا و جکوزی

باشگاه ورزشی ایثار از سال ۱۳۸۴ به مدت ۱۶ سال هست که تاسیس شده است؛ مربی اصلی این مرکز ورزشی، جناب آقای سید حسین موسوی می باشد. ایشان که خودشان سابقه چندین ساله ی فعالیتهای ورزشی را در این باشگاه دارد، امروز به عنوان مربی و مدیر در این باشگاه مشغول است و یا به طور دقیق تر چهارده سال سابقه ورزش بدنسازی و چهار سال مدیریت باشگاه رو در اختیار دارد.
در ضمن بخوبی مشهود است که آقای موسوی کارشون رو خیلی دوست دارند و به ما نیز می گفتند که داخل باشگاه حال روحی خوبی دارند؛ بطوریکه هم وزنه میزنند، هم برنامه ی تمرینی به ورزشکارها میدهند و هم باشگاه را مدیریت میکنند.
در مجموعه ورزشی ایثار، رشته های بدنسازی، کیک بوکسینگ، موی تای، ژیمناستیک و TRX برای آقایان و رشته های بدنسازی، TRX، ایروبیک، یوگا، ایروفیتنس، CX و ۴D Pro برای بانوان ارائه می گردد.
از مزایای این باشگاه می توان به فضای بزرگ ۷۰۰ متر مربعی، محیط آرام و تمیز، تهویه مناسب، نورپردازی زیبا، دستگاههای ورزشی کامل، بوفه، سونا و جکوزی و همچنین محل پارک کافی در جلوی باشگاه نام برد.
در ضمن در باشگاه ایثار، رشته موی تای تحت مربیگری استاد سید عیسی علمدار نظام یکی از برترین رزمی کاران جهان برگزار می گردد.

آدرس: تهران، بلوار ابوذر، بین پل پنجم و ششم، خیابان مسلم شمالی، نبش کوچه هانی، باشگاه ایثار
تلفن: ۰۲۱۳۳۸۴۷۸۳۳، ۰۲۱۳۳۸۳۵۱۵۱

مجموعه های ورزشی مشابه
مشاهده همه
خانه
ورزش ها
رویدادهای ورزشی
مجموعه‌های ورزشی
تماس با ما